Thursday, March 12, 2009

Tag From Achiq

Ok lah cik achiq oiiii.... Aku baru baca pasal ko tagging tu.. hehehehe.. tapi betullah ayat aku.. 1st sahutan tag aku adalah yang aritu.. la la la.. OK, ni jawapan untuk tag ko ek:

#01 - Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 perkara berkenaan orang yang meng-tag dia

1. Masa sekolah rendah (darjah 4), dia suka main sep tiang.
2. Tak suke kat cikgu addmath dia sampai laa skarang ni..
3. Pakai kain batik kat umah
4. Ohooo, sangat suka melaser bersama2 dan gaduh bersama2 time form4 and form 5
5. Orangnya hati lembut, rasanya agak sensitip jugak kot.. tapi ngan aku mmg takleh sensitip2.. hahahah
6. Sangat active dengan PB*SM time skolah rendah and menengah
7. Anak kedua dari 3 beradik
8. Suka sangat nak jaga hati semua orang sejak dua menjak ni.. hehehe..
9. Suka tigger satu ketika dulu
10. penah kena ketuktampi 40 ke 50 kali time form 5 sebab terlambat masuk kelas addmath (sama-sama laa kite ye)

#02 - Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara about yourself

Sila refer kepada entry ini.. jadi laa ni ek.. kang nanti orang tau 20 benda pasal aku pulak kang kan? hehehe


#03 - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names. so that U'll know... did their really know U...

Haa, semua yang ada kat link sebelah ni.. hehehehe


2 comments:

Anonymous said...

ngelat sehhh :-s

bwat jelah 20 about ko :-s

aku pon bwat! halaaaaa!!!

Anonymous said...

ye laa ye laa.. nanti aku updet