Thursday, March 12, 2009

Kalau.....

nak suruh kami quit beramai-ramai, sila beritahu kami in advance ok.. Sangat menyusahkan bila kami ini disuruh isi form setiap kali nak view kerja harian dan buat penukaran tertentu untuk membetulkan semula apa yang salah. Aduhai.... Kenapa la kan?? Hmmm, mungkinkah ini satu strategi untuk membuat seorang demi seorang menghantar surat chenta??

Seriously, sangat menyusahkan badan kami yang dah sememangnya kurus besar semua ada ni.. Bila ada benda penting untuk diusahakan, belum tentu pagi tu juga dapat kami selesaikan.. Kadang-kadang sampai bila larut malam pun masih tak boleh nak selesaikan sebab tiada authority.. Wahai auditor2 yang macam haram sikit ni... Kenapa kamu tak berfikir dulu sebelum menyusahkan kami?? Kami ni orang yang nak support kerja orang lain bile mereka ada masalah.. Tapi bila ID kami dikatakan sangat powerful, apekah kamu menjadi takut lalu memberi idea tak bernas supaya revoke ID powerful kami jadi tak powerful?? Sekarang bila susah nak support, sape yang susah?? kami jugak tau.. yang nanti akan dimakihamun oleh user pun kami tau!!

Ke ini satu cara mereka mulakan untuk men'outsource'kan kami?? Oh tidak!!! Nanti anakku tak dapat beli mainan dia sebab mama dia takde duit nak joli moli untuk toys kesayangan hamba tu..

Wahai prince charming yang mulia, apa kata kamu sign notis surat membenarkan aku untuk jadi SAHM?????? Puhlease!!! *dengan muka manja ala-ala pussy dalam cerita shrek*

No comments: