Wednesday, April 30, 2008

Layout Baru

OK tak layout baru ni?

Selain dari bosan bila buka blog sendiri.. warna tak meriah.. dan terjangkit rasa nak tukar layout dari WL and RG.. Ninna komen kata blog tak meriah lah.. Dah la posting pun lems je sekarang.. Ye laa, work as usual.. neverending story la kan..

Pastu, umah aku takde internet connection.. Kalau tak, mesti tiap malam aku updet.. Nak subscribe yang maxis broadband tu, tapi tgh berpk lagi ni.. Sebab aku je yang pakai pun.. En mie tak rajin online..

So berbalik ke cite asal, Ninna kata tukar laa layout.. Ada ke nak kasi aku layout gambar botol susu baby, puting baby, lampin baby?? ish, kang nampak cam over excited lak kang.. Sorry Ninn, aku ok sket dari kak ee ko.. hihihi..

Bile tengok blog sendiri, betul lah, byk kena kemaskini.. serabut, macam tuan dia gak.. Nanti lah, kalo balik SA, nak online sampai lebam.. hik hik hik

No comments: