Wednesday, April 16, 2008

Bliss

Blissfully Happy!!!

I can see the little one already ;)
Kepala dia, tangan dia, kaki dia.. dan sangat aktif ;)

Hubby kata byk sgt langger bumper kat COE kot, pasal tu si kecil kat dalam suke wat gimnastik kat dalam tu.. kejap angkat tangan, kejap jatuh tangan.. kejap pusing depan kejap pusing belakang..

Tapi, kami happy ;)

Semalam it's 11weeks 5 days.. aa, lagi dua hari dah 3 bulan..

4 comments:

aS_c0mei said...

aieesha.....selamat penganti baru...walaupon aku lmbt wish..nak wish gak...ehhe..

sejak dua menjak ni opis tak blocked plak blogger.boleh le aku mentelaah blog kawan2 yg sekian lama aku tinggalkan.blog aku pon dah tak bersawang..ekekek....

anyway..tahniah tauuuu!!semoga mak baby ngan baby sihat sokmo yea..take care!!

Perfumes said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Perfume, I hope you enjoy. The address is http://perfumes-brasil.blogspot.com. A hug.

nina said...

wehh.. kak E mintak ko belikan toys utk baby dia (& utk dia gak).. ko jangan bebel kat aku lak! aku ni penyampai amanah je! tapi.. kalau ko nak belikan toy utk baby, belikan sekali toy utk aku tau! aku nak pikachu.. ngeee~ :D

aieesha.salleh said...

as: wei, finally ko masuk gak blogger nih.. hehehe.. tu lah aku nengok blog ko dah bersawang dah.. huhuu.. eh, pengantin baru lagi pe.. tak sampai setahun lagi..

perfumes: thanx.. i'll check out your blog soon

nina: beb, kakak ko dah hari2 kuar beli toy baby dia, tak puas hati lagi ke? haiyak..... toy ko? pikachu? emmmm, anggap saje aku tak dengar.. hohoho.. aku ada satu toy nanti nak kasik ko...