Tuesday, October 02, 2007

Mood Raya dan Bengang

Ok, tajuk di atas tu adalah dua perkara berbeza ok..

::Mood Raya::

Hmm, datang keje pun macam malas lah. Sebab?? Ye lah, orang semua dah pusing2 pasang lagu raya.. Mood raya lah.. Tapi rasanye bukan mood raya pun, tapi mood nak cuti.. YEAY!! ye lah, kompeni tempat aku mencurahkan bakti ni, kalo cuti sampai seminggu.. kan kena make sure kilang takde sangkut2 production?? heheheh.. macam2 nak buat masa tu.. Selain beraya di pagi raya (yang meriah lauk pauk nenek buat jer), aku nak gi nilai 3 ngan mak aku survey2, nak gi SSF Pengantin, nak gi Anggerik Mall, nak survey bunga telur semua lah.. Oh, ingat nak gi survey baju kat Kimie Kajang.. Hmm, nak jahit baju akad nikah tu.. Ada idea tak kat mana?? Ingat nak buat kebaya jer.. kan kan kan? *sesungguhnya aku tiada idea*

Pastu, ingat nak soh sayang bwk gi kubur ayah dia.. Nak laa sedekah surah2 yang patut kan.. hehehe.. Teruk betul lah, No lot ingat, tapi jalan nak pegi situ lupe lah.. Hmm, ape lah nak jadi nie..

Pastu, nak gi settle kan semua yang patut masa tu.. nak daftar kursus kawin lagi.. Oh, rasanye lepas konpem dewan kena terus book Tok Kadi lah.. Dengar citer, minggu sebelum tu dah fullybook.. hmmm...

Pagi raya.. Ingat nak buat rendang ayam.. *owang umah tak suke daging lah*.. Tapi nak buat dua2 kot.. Pastu, nak buat Soto ke nak buat laksa johor ek? hehehe.. Ada kemungkinan beraya di KL, so kena lah buat semua sendiri kan? takpe, ni experience ni.. Kalo sedap, leh soh Mie datang satu famili.. Tapi mebi dia nak gi melawat aunty dia kat perak.. hmmm... Oh raya mungkin di KL sebab nenek di KL lah.. Ke nak buat nasi dagang ek? tapi nasik dagang ni pagi je best.. Laksa Johor lah..

Time2 nak raya ni, harap sangat takde issue besar2 kan? *dengan mata kelip2*.. Saya nak titon je ni, sejukkkk.. pastu, nak laa beraya beraya dan beraya.. heheheh.. seronok tgk budak2 beraya kan?? zaman kite dah lepas dah..



::Bengang::

Aku bengang pulak dengan En Mie.. Macam dia sorang je lah yang bz bz bz.. Cakap pun macam nak marah2 jer.. ape lah.. ramdhan lepas dia buat hal.. takkan lah kali ni pun.. hish.. insyaAllah, aku mempercayai En Mie.. Ni pasal invesment lah ni.. Last minute info and things to do.. Tapi marah dia, mengalahkan pompuan lah.. Lama.. Aku lak bile time cool cube cakap baik2, bile dia marah aku terasa lah.. mula laa moncong.. ni pun muncung dah nie.. Betul lah org cakap, time darah manis ni slalu masam2 muka and mende kecik pun nak gadoh.. Haish.. Aku pun ntah kenapa, sensitip over dowh.. mebbi PMS kot?? ye lah.. PMS kan 2 minggu sebelum red flag?? aku kan awal pose dah kena.. ni awal raya laa pulak nie..

Hai, apa laa nasibku ini... Ninna, nak curik ayat ko.. *Desyum desyum debabooommmmm kat muka sendiri*..

Target, Pasang balik TV dalam bilik, pasang PS2 adikku itu, dan main DDR Dance selama minimum 1 jam sehari.. ok tak??

No comments: