Sunday, May 03, 2015

Menulis guna apps, cuti hari pekerja, 2015

Hahaha. Lambat betul la kan. Orang lain dah berzaman buat. Sebenarnya tau dah lama pasal blogger apps ni, tapi cuba elakkan sebab kononnya nak proper dah laptop sahaja. Waklu!

So happy labour day to all.

Famili belah mak aku ada buat famili day kat PD. Tapi aku sekeluarga x pergi, sebab mak aku patutnya ada operate katarak 30 April tapi cancel.

So nak jadikan cerita, siang 30 april tu famili belah encik suhaimi buat adhoc whatsapp discussion nak buat bbq kat janda baik. Memang awesome la bila last minute kan. Berkejar aku ke pasar beli ayam, sebab suami iols yang awesome tu nak buat burger bakar dgn ayam black pepper. Kena pula hari tu adam aku pergi cutikan dari taska. Hahaha.

Makanya, jumaat 1 may 2015 pukul 630am kami dah bergerak keluar dari SP, ke genting sempah. Phew, kalau lambat sikit, confirm kami antara yang stuck dalam traffic.

Suka tengok anak bujang iolls happy mandi sungai. Dia yang pertama terjun dan yang terakhir naik. Nak pulak ada abang kandar dgn kak sabrina nak melayan. Dan juga cikyan, tokteh dia.. eh, yang kenit pun sama tau. Dah masuk dalam air, dah gigil bibir tu, taknak naik. Memang x lepas la bapak dia sebab dia ingat bapak dia nak tido dalam air kot?

Haa, meh i jamu uolls dengan gambar2 aje ye.. happy holidays :-*

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)