Friday, November 18, 2011

Just a short post

Buat pertama kalinya, saya berasa sangat tertekan dengan diri saya sendiri. Tidak, saya tidak menyesal dengan keputusan yang diambil, malah saya berasa itu adalah keputusan yang tepat. Tapi kadangkala terasa seperti badan ini tak mampu nak buat semuanya. Oh my, saya harus reorganize masa saya. Dan rasanya anak pun harus berdisiplin - no more ponteng2 nursery sebab nak duduk rumah dengan mama dia ^_^ bukan apa, selalu di rumah membuatkan dia semakin manja. Sangat kot, sampai kalau kita kata "No", dia akan menyorokkan diri di ceruk bilik, dan menangis. Hmm..Tapi saya bahagia bila bersama dia di rumah. Dapat meluangkan masa bermanja-manja dan wow baru saya tahu besar appetite dia bila di rumah, mama masak dan mama suap. :) I am happy :)
  
Dan betul, changing my life from a working mom to WAHM is a big step! but, it is a new journey / path that i am taking :)

No comments: