Monday, June 22, 2009

Apa??? Botol susu takde???

Hehehehehe... sila pejam mata dan bayangkan situasi ini...

Anda bangun pagi tadi dalam keadaan yang alangkah bestnya kalau hari ini cuti umum. Kemudian anda mandi dan terus bersiap siap untuk ke kerja.. alahai, hari ni hari isnin.. Masukkan barang2 dalam kereta, tukar pampers anak, agah2 dia kejap dan mulakan perjalanan.. Dalam hati anda mula terasa ada sesuatu yang amiss.. hmmm, ape ye? takpe, sila teruskan perjalanan.. Sampai depan nursery anak, anda hantar anak anda kepada kakak tu dan borak2 sikit dan terus byebye muah muah dengan si anak..

Anda teruskan perjalanan ke ofis. Sampai ofis, anda turun bawah beli makan.. Naik atas dan terus makan beramai2 dan berborak2. Lepas makan, duduk semua di tempat anda dan baru tergerak nak tengok telefon.. Oh dah pukul 9am.. Oh ada sms dan miskol.. Check miskol, alamak babysitter call lah.. check sms, sms berbunyi:

Botol susu Ashraf xde...!!!

Ape??? Check time anta, kul 7.59 pagi.. adoi... baru nak menyesal tak check telefon sebelum turun beli makan dan kenapa lupa nak matikan silent mode????

Itu lah kisah aku.. heheheh.. terus jadi F1 driver dan memecut balik umah, amik set botol nursery dan anta..

Fuhh, macam nak tercabut jantung!!!


X.O.X.O

2 comments:

Eliss said...

wah kalo aku tertinggal mcm tu parah..dah laa parking berebut...huhuhuhu

aieesha.salleh said...

ya betul... aku lari kuar tak infom bos.. heheheh.. mencanak beb pecut.. takut dia dah lapar.. bila cite kat hubby.. dia dengan muka ketat tanya "cemana boleh lupa?"