Friday, February 22, 2008

Pilihanraya 2008

Kiri Kanan, semua orang sibuk dengan kisah pilihanraya.. Hmm.. Adik aku yang satu tu pun sibuk jugak walaupun dia belum boleh mengundi.. sibuk dengan pasang bendera, banner dan bunting.. dengar citer bayaran kali ni meriah, tak macam last election.. dulu derang dapat RM20 je sehari.. kali ni lebih berkali kali ganda.. Good for you adik.. At least you have something to do and earn from it.. :) And first pay, dia kasik kat mama RM200.. Not bad.. Terus terasa yang aku ni anak yang.. erm.... tak best.. huhuhu.. *sebab aku kasik sikit lah masa first pay*

Pegi mana2, topik hangat adalah pilihanraya.. Sampai hot.fm big jan pun tak sehangat itu..

Tahun ni, tahun pertama aku akan turut serta dalam proses mengundi.. Last time, aku tak cukup umur lagi.. Huhuhu.. Hmm, sape yang akan aku undi adalah rahsia.. yang pasti aku akan berada di zon 108 Shah*Alam.. akan ku tunaikan tanggungjawab.. *cakap je lebih ni*...

Hmm, kesian pada orang yang dah merancang untuk kawin pada 8.3.08 ni.. ramai pulak tu.. nasihat aku, kurangkan lah jumlah tempahan makanan.. takut ramai yang pulang mengundi.. Tapi baguslah, leh cut cost ;)

Pilihanray hari sabtu kan, isnin tu takde cuti umum ke??

No comments: