Thursday, November 15, 2007

Mengarut betul lah

Eh aku baru perasan lah, post aku banyak yang mengarut2 lah.. tapi kan, itu kan life aku.. nak kemas kini ke tak ek? tak yah laa kot.. dan erm, hari ni aku akan buat beberapa posting kot ;)

First of all, aku tension dengan sorang minah ni.. well, dia ni lagi banyak pangkat lah dari aku kan.. hehehe.. aku kan cuma..... kulikutif ;) Ok, semalam aku MC, penyerahan hari pertama bendera jepun.. sangat sakit lah pulak semalam sampai doktor bagi injection.. Jarum panjang wooooo.. So, disebabkan aku sakit kat belakang, maka aku mintak lah MC kat doc tu.. Ye lah, nama pun sakit belakang.. Keje aku baring je lah kan.. and makan ubat selepas 6 jam dari injection..

Hari nih aku pun datang lah koje macam biasa.. member aku cakap, orang itu tak percaya aku sakit and MC.. dia ingat aku MC tipu2.. wtf betul lah.. ingat aku suke ke cuti tapi takleh kuar umah?? (mana insuran cover kalo MC eksiden kat luar umah kan?)..

Dan orang itu telah betul2 membuatkan aku rasa MALAS untuk berada di sini.. Seb baik lah hari berduaku semakin dekat.. kalo tak...........

ok lah.. itu lah luahan aku yang ntah ape2 ni..

No comments: