Tuesday, September 25, 2007

Hmm.. It's only Tuesday..

Saya rasa saya sedang mengalami apa yang digelar "Midlife Workign Crisis".. heheh.. pandailah saya merekacipta nama yang ada WOW FACTOR.. Well, I dunno wut's on my mind now.. Work is making me restless.. I dunno.. Tiring, dissappointing, down.. make it all in one!! all the negative ones if u may.. :(

Jika kamu mempunyai idea2 yang bernas untuk menggembirakan hati saya, sila lah curahkan idea2 kamu ye.. Sebab saya memang terasa lah.. Kadang2 saya terasa menyesal sebab terasa sangat macam salah amik course masa belajar dulu.. Pernah tak kamu terasa macam tu?? Hmmm...

Oh, semalam saya berbuka puasa di TGIF.. Bukan sebab gaji baru masuk, tapi sebab tertekan sampai rasa nak menangis lah semalam.. Jadi masa tunang tercinta tanya nak makan mana, saya pun terus sebut TGIF.. dan saya nak belanja.. hmm, itulah saya kalau tengah tertekan sampai nak menangis.. Kamu pulak macam mana ya kalau dah mula nak tertekan? Semalam, saya seperti biasa makan Mushroom Chicken Mushroom.. Selalu kalau En Mie makan ni, saya akan order yang lain.. tapi sebab tertekan, saya tak kisah... ;)

Nasib baik kali ini saya dikelilingi oleh mereka yang muda remaja.. Jadi tak lah saya tertekan sebab mereka ni kuat melawak.. sampai sakit gigi lah... heheheh.. Hmm, saya nak mengomel yang ini je dulu lah.. nanti ada apa2 saya updet lagi ok..

Tata titi tutu

1 comment:

Anonymous said...

Wahhh, sama la kita kalau tertekan. Thats y kene kurang2 kan stress otherwise money gone just for yummy yummy food yg akan eventually recycle down to the toilet bowl and to the thighs. hehe

Good thing for you, you have a great companion to do so =)