Sunday, July 29, 2007

Weekend yang menarik.. "_"

hmm, weekend ku sangat menarik.. hari sabtu, aku dan dia kuar jenjalan, tapi kuar petang laa sebab lunch birthday celebration mama tercinta.. kitorang kuar cari barang dia.. waaa, letih wooo.. walaupun cuma gi OU, tapi berpusing jugak laa.. well, he found one design that he likes most, but we haven't make any booking yet.. :)

Hmm, ahad.. Mulanye hanya aku dan mak aku je yang nak mencarik songket.. tetibe dia call kata dia ngan mak dia pun nak join sama.. maka kami berempat ke semua*house, plaza*city*one, dan binwani's.. jumpe laa songket yang berkenan di hati masing2, tapi katanye, "the one" tak jumpe lagi.. aiyak.. lepas tu, juz kitorang ikut mak mak kitorang shopping sakan membeli tudung.. alasan: alang2 seluk pekasam, biar laa sampai pangkal lengan kan??

balik umah, aku kepenatan.. capek bangat.. lalu aku pun merehatkan diri sampai tak sempat nak kemas apa2.. bukan tak sempat mana pun, juz takde tempat nak simpan.. titon laa lagi better..

No comments: