Tuesday, July 31, 2007

..K.E.L.E.T.I.H.A.N..

Kadangkala terasa letih dalam membuat persiapan..
Kadangkala terasa macam nak menangis..
Kadangkala pening dengan kerja yang ntah ape2..

Hmm, aku kurang faham sebenarnye..
Kenapekah jadi begitu begini..
Tak laa teruk, tapi mungkin aku yang terasa hati..

Aku memberi cadangan,
Dia kata aku tak set kan..
Macam masa dia set kan untuk cari baranganku..
Tapi..
Aku memberi respond..
Maka aku terasa bile cadangan aku,
Tak punya respond yang muktamad..
Dia kata nanti laa..

Hmmm..
Tapi kan, bile aku fikir balik...
Memang laa kan..
Dalam membuat persediaan,
mesti laa ada bangkang2 sket..
Kalo menurut je,
sangat laa tak meriah.. huhuhu

Ape ape pun...

Aku Sayangkan Muhammad Suhaimi a.k.a tigermie :)
The person that knows me inside out for the past 7 years.. ^_^

3 comments:

wafaa said...

sabar ye. lelaki ni kadang2 memang akan mencabar kesabaran kita. huhu

`in said...

ololohh sian tino ..
baru laki ko kan, lom +kira mak mertua ko lg ..
masak aa ko tino .. huhuhu
aku doakan ko slamek la ek! :p

aieesha.salleh said...

hahaha...
akan ku redah lautan api, demi memburu cinta sejati..
chhhheeeeewwwaaaaahhhhhhhhhhhhhhh