Sunday, June 03, 2007

Weekends yang Panas

hola hola semua!!
hehehehe..

Saye telah berjaya "menghilangkan diri" selama 3 hari dan berada di Terengganu (Kuala Berang) sebab sepupu saye tawin.. :) so maafkan laa ye kalo lenggok sana tak hilang 100 peratus, sebab saye rasa hari ni nak buat posting bahasa sana sikit2 laa.. la la la...

Jumaat (1-6-07)
Pagi tuh kejut abe dulu.. Aku lewat sebenarnye.. Mama yang kejutkan.. huhuhu.. Erm, bertolok dari Shah Alam pukul sebelah pagi.. lambat tu kire sebab nok hato kucing masuk boarding dulu.. Pahtu, aku packing laa.. Uncle Yan drive.. hok aloh, pening pale aku naik kete, dia bawok macam org gile kot?? Singgoh makang kat Taman Melati.. Aku mabuk gile doh!! All over, the journey was NO FUN AT ALL!! :( Sampai Jabur, Uncle Yan salah jalan, so kami gune costal route laa.. ceh.. letih lagi.. Keje aku titon saje.. Bosan..

Sabtu (2-6-07)
Sabtu adelah hari majlis sambut menantu.. Pelamin was not as expected at all.. Kesian tgk mokde.. Sedey je muka.. Cait, aku dop suke orang yang buat mekup tu.. not up to par at all laa.. After the majlis all, aku ikut kak mek balik bandor (KT laa).. untuk memudahkan aku esok pagi yang gatal nak balik naik kapal terbang.. hihihi.. tak sanggup nak balik naik kete..letih!! Abah (hubby kak mek) bawak makan dinner, sedapp.. then borak2 semua sampai kul 12 malam.. haiyak, me packing not finish maa.. :)

Ahad (3-6-07)
Pagi2 dah bangun, kena ada airport kul 9 pagi.. Breakfast ngan kak mek then masuk laa tunggu kat dala,.. BTW, airport TGG tgh ada building baru in progress.. cun gak laa.. dan besar jugak.. letih laa pasni, ingat KLIA tu je yang memenatkan.. hadoiii.. Sayang amik kat airport KLIA.. dia kata terasa sayang kat awek sebab amik kat airport, bwk jenjalan and hantar balik.. Seronok laa dengar.. hehehe.. Erm, lepas dia amik, kitorang gi Wedding Harry (kawan dia).. ok laa, tengok kawan2 lama dia.. hehehe.. Then kitorang gi tgk warehouse sale kat TTDI.. ngan Is and Azura (awek dia).. Hujan lebat seyyy.. Pastu kitorang rush balik sebab Mie nak gi Par3 ngan Yus.. tapi tak jadi sebab lebat sangat!! Mandi, kemas umah then dinner ngan mie.. then mie pun balik.. Me?? Continue kemas umah laa..

Letih kan?? but enjoy jugak laa.. jumpe sedare mara, jumpe kengkawan.. amik berkat kat wedding.. hehehee :)

2 comments:

Wafaa said...

fyi, i oso had a very2 memenatkan weekend. dan juga, trip from pasir mas to KL yg paling memabukkan. argh.

due to that, aku telah sambung cuti aku. penat nak mampos.

aieesha.salleh said...

ko cuti ek today?? cait... hehehehe...