Friday, April 20, 2007

Kitty

Waaa!! Pagi ni semua orang panik.. Kitty hilang.. Aku pun sedih mengenangkan kehilangan Kitty.. Hampir2 nak amik EL sebab nak cari Kitty.. Tetiba timbul satu idea.. Terus aku cakap kat mak aku, "Ma, bilik kecik kat depan tu dah cari? Takut dia terkurung ke?"

Sampai ofis, aku call laa mak aku.. Yezza!! Kitty dijumpai dalam bilik kecik.. hehehe.. LEGA.. ye laa, Kitty ni kucing paling latest dalam umah aku.. Dijumpai dalam longkang depan umah, keadaan dia masa tu sanagt kesian dan kelakar.. separuh badan (kepala ke pinggang) kat dalam longkang (longkang tu bertutup), dan separuh lagi terjongket2 kat luar.. Lepas dimandikan tengok lawa pulak kucing ni dan terus kami adopt.. Rasanya mak dia tertinggal laa sebab dia ni bila angkat tak reti dok diam2..

Dan yang merunsingkan aku, Kitty ni ada satu habit.. Bila kita nak kuar naik kete, dia terus lari nyorok bawah kete.. Lepas tu selalu bila start enjin, kucing akan lari kan? Dia ni terbalik.. Dia golek2 pulak kat situ.. Adoi!!! So, aku takut laa sesiapa terlanggar ke kan??

Kesimpulannya, LEGA dan tesangat HAPPY sebab Kitty sedang selamat tido kat bilik TV now lepas dah kenyang makan.. Kesian, suara sampai hilang.. :( Dan lagi, Kitty suka tgk TV.. especially American Idol.. Dan Totally Spies.. (macam aku kan??)

Tengok laa gambar Kitty sedang mengusik Rocco.. sampai kurus si Rocco ni.. :)



Sedang memulakan aksi..


Kuis kuis dulu :)

Dah mula dah

Lihat laa aksiku



Ambik ubat.. :)

1 comment:

Wafaa said...

tengok le sape photog.. kekekeke