Friday, July 01, 2011

Wedding & Perubahan K.Sgor

June and July is indeed the months of weddings. Sepupu lelaki aku dah selamat bernikah dengan orang dari Sg Besar sometimes 2 weeks ago. Dan kami attend majlis sebelah perempuan, dengan menggunakan GPS. :) Nak join semua tidur di sana, tak boleh sebab Jumaat kami kerja. So Sabtu dalam pukul 10 kami bertolak.

Untuk ke Sg Besar, kami lalu ikut Guthrie hway. Kemudian memang akan lalu ke Kuala Selangor. Wow, a lot has changed since 2000. Dah ada Tesco dan McDonald di sana ok :) Teringat zaman-zaman after SPM, aku dan beberapa kawan amik short course kat Inpe.ns Kuala Selangor. I stayed there for 4 months. Dan itulah pertama kali aku duduk asing dengan family :) Tetiba kagum dengan perubahan kat sana.

Dan esok, majlis sebelah sepupu aku pulak. Theme is silver grey (kami lah). Pengantin tak tahu kaler apa. Nanti aku post gambar ok. So my mom is gonna pick me up at 8.30am. Harus lah ada sesi menyibukkan diri pagi tu :) My hubby and lil boy will be joining us tengahari. Reason: Cemana aku nak menolong kalau si kenit tu ada sama time orang kecoh2 kan. Ada baiknya dia datang later :)

No comments: