Wednesday, March 05, 2008

Hmm.. Benci bila ada orang tu kerap tanya "Dah ada isi ke?" Hello!! Kalo ada pun, takkan aku nak cakap kat ko.. Hish.. Dah tu, bila kite kata mana de pape, dia leh try tanya kat orang lain yang rapat dengan kite.. ingat orang lain tu takkan citer ke yang awak tu asik bertanya??

Tau lah aku nampak lain.. Unlike some others *dear friend*, she doesn't have the mabuk sickness and demam panas yang kerap.. dan masih nampak bertenaga.. hmmph.. Me?? Beside trying to control the mabukness in office, they said i look freaking tired and kerap demam panas.. Doc cakap tu perubahan hormon so mmg kalo kena tu, kena face it lah kan.. Dear friend soh jangan pk sangat, but aku mmg tak pk pun.. Sentiasa sibukkan diri ngan keje, minum air banyak2 dan macam2 lah aku buat *macam time aku ok laa*.. Masalahnya, tak jalan.. :(

Try tanya sorang kakak ni kat office *sebab dia ni motherly skit altho dia kecik, and trusworthy skit*.. Dia kata memang.. dia dulu pun camtu gak.. Fuhh, lega sebab ada orang yang macam aku.. huhuhu.. Dia soh redikan asam byk2, gula2 byk2, and anything lah.. Kata dia, tak boleh makan macam normal kite makan kalo kes camni.. Kena makan sikit2 tapi kerap.. Hmm, betul gak, sekarang ni sekeping roti pun dah rasa macam nak keluar balik.. Lagi laa nasi.. Dengar je orang cakap nasik, heee.. meremang satu badan.. Mebi pasal tu laa takde energy.. Sebab skrg ni memang takde selera lansung nak makan.. Org tanya nak makan ape? Jwpn aku "Entah".. Asam pulak, sorry, mmg takde rasa nak makan.. Yang feveret skrg ni, ais.. fuhhh, bila dapat kunyah2 ais tu, rasa perghhhh.. lupe sekejap pasal gigi belakang yang sakit tu.. huhuhu.. Hmmm, tanya kat kakak tu, leh ke buat dek je.. memang boleh, tapi setakat yang mampu je.. when it comes, it comes.. OK..

So berbalik kepada sorang minah ni, berenti lah tanya orang2 yang rapat ngan aku.. Asik tanya soklan tu je, macam takde keje lain.. Kalo aku rasa nak jawab nanti aku jawab laa.. ;) Sekarang ni, biar je dulu.. Pehe dok??

3 comments:

Wafaa said...

nak wat camane. lain orang lain experience. kadang2 orang sama tapi tiap2 kali mengandung, kena lain2 experience.

aieesha.salleh said...

tapi lebih tension bila org tu asik tanya kite and kawan2 kite.. hmmph

Wafaa said...

biasa la. rakyat msia ni kan prihatin muahahah