Wednesday, February 27, 2008

Rationally Unrelated

Hmm, dah dua hari demam.. Semalam ok lagi, hari ni dah makin teruk.. *note to self: kalo kul 10 pun macam ni, amik lah MC ok, kesian orang lain dengar uhuk uhuk ko nih* Hmm, Mr Hubby cakap, kalo tak larat call dia.. nanti dia bawak gi klinik.. huhuhu.. ni lah untungnya satu tempat kerja.. ;) tapi ni salah satu contoh saje.. nanti aku leh pk, aku kasik contoh2 lain ok..

Pasal kerja pulak, hmm.. Bos kata document catalog tu dia nak b4 20 March ni.. sekali dia email b4 10 March.. *which is why i am still in d office*.. tapi bos sorang pun takde nih.. ada seminar.. not just ITD bosses, but throughout whole P'ton.. hmm..

Semalam mama call, dia kata kalo tak sihat, balik tido umah masa office hour sebab takde org nak jaga kat PJ tu *manjanya aku*.. tapi aku cakap takpe lah.. rupa2nya papa beli udang besar2 kat k.s'gor.. and papa kata tunggu aku balik and then we eat the udang.. huhuhu... demi kempunannya mama aku, aku akan dinner di rumah malam ni.. menu utama adalah sup udang.. *shedap woo*

Pagi ni menu is mihun goreng dan kuih muih.. dan pastu seperti biasa aku akan makan ubat 30 hari aku tu, dan juga ubat selsema dan demam yang dipreskripsikan oleh klinik mak ee.. *doc said it was safe medication?? no idea lah* tapi best, sebab ubat itew mengantuk.. maka dengan itu mebi aku akan ke rest spot sekejap lagi..

office masih lagi kosong hari ni.. hmmm.. which is why aku demam kot.. sejukkkk babe!!

Sinderella memang best.. Lakonan Amani sangat santai.. she's so talented and able to lakonkan macam2 watak.. hmmm.. i loike!! A must see for me and Mr Hubby every tuesday nite.. nice.. Rindu pulak drama bersiri dunia baru tu.. hmm..

I miss them sooo much.. aaa, if your guys are reading this... call me!!! *you know who you are*
nak lepak ramai2 kat kedai kopi, aku dok jauh wooo. tunggu aku balik titon shah alam ok.. we go chill at c.bean or maybe makan ice cream memana ok.. but my weekends are soo uptight now..

sabtu ni aku gi spore, kazen kawin.. 4 hours journey.. *sape laa nak drive tu*.. sabtu depan free kot.. no plans yet. sabtu lagi satu tu mengundi kan.. sabtu lepas tu kazen dear hubby kawen.. sabtu after that nak balik tgg.. hmmm.. bila laa nak cuti2 mesia nih..

perut lapar lah.. tapi bilik makan tu penuh dengan org2 skrg ni.. takpe, sabar sikit lagi.. owh, tgn aku dah beku nih.. if only ada air panas suam kuku dalam baldi, konpem aku celup..

have you heard of fish spa?? sungguh aku teringin nak pergi.. RM 38 for 30 minutes.. nice.. Dr fish akan makan sel kulit mati kat kaki kite.. hmmm, let's do that lah kot gurls!! aaaa, hari ni baru hari rabu lah :

No comments: