Tuesday, September 04, 2007

TAGGED :: By Ninna

Secara tersengaja atau tak tersengaja, i was tagged by ninna.. Caits.. ni laa yang maleh ni.. kalo dia tak sms, aku mmg wat dek jer.. huhuhu.. OK, here goes:

5 benda yg ada dalam beg saya:
- Handphones
- Wallet
- True match foundation (cover muka minyak2 ok..emergency beb)
- gula2 (strepsil/clorets)
- kunci rumah and kete (segenggam kan??)

5 benda yg ada dalam wallet saya:
- duit kertas ngan duit syiling
- ic, lesen kete, kad ATM dan sewaktu dengannnye
- name cards yang aku terima dari orang
- resit2 (sebulan sekali baru check and buang yang tak perlu lepas take note)
- name card aku dan dia untuk kasik org kalo org mintak

5 benda faveret yg ada dalam bilik saya :
- Teddy bear
- Petals of roses from honey: first ever gave me roses was on our engagement day, so i keep it in a bowl, nak jadi potpuri lah ;)
- Buku magazine and novels (saya suke membaca sebelum titon)
- Bantal byk2
- Digital scale (hahaha)

5 perkara yang saya nak lakukan :
- NAK KAWEN!!!!
- NAK BELI BRG UMAH!!!
- nak bukak bisnes sendiri (kecik pun takpe.. malas laa keje)
- Kemas balik brg2 yang telah do"sorok" 31 ogos aritu
- Nak blaja ngaji balik laa (aku baca Surah Yasin cam lembab je now)

5 perkara yang sedang dilakukan :
- wat TAG ni sambil sengih2
- sambil acting baik punye ngadap screen
- sambil hisap hacks (batuk kering laa)
- sambil minum air teh
- sambil membalas emel wafaa and roza

5 orang yang saya nak tag?
*aku xramai c0ntact/geng bl0gger, so mahap ye sape yg terkena*
- Naya
- Wafaa
- Roza
- Nana (kalo ko masuk blog aku nih laa)
- Sape ek?? nanti aku pk

1 comment:

`in said...

mekasih tino .. sporting eh! sayang ko :D hohoho~

p/s : sayang digital scale ek :p