Monday, January 15, 2007

Singapore 2007

Whoa...

Saya telah mendapat weekends yang sangat best.. Hmm, hari Jumaat saya MC.. bukan ape, saya kureng sihat.. hohoho.. dan malam itu saya dan Mas Al-Attas telah ke Selatan..
Best gile melepak di Singapore, sempat laa merembat sandal hush puppies satu.. Pastu membeli baju Harley Davidson untuk Mie.. hehehe.. sempat lagi kan?? Biar laa, ape2 pun, saya masih lagi berhak kan?? la la la...

Dapat jumpe Noreen.. Cun gile minah nie.. sangat comel.. Nanti saya upload gambar2 saya ye.. la la la... Then dapat tapau mee rebus hj wahid.. mas kata sgt sedap, saya ikut saje.. :) otak2 dia memang marvellous!!

Dan, pitih saye kering doh... nok wak guane?? pitih sini seria, sane dua point tiga ria... hahaha..
But at least i gotta free my mind from jja.. walaupun 2 days.. but the guy is still in my heart/mind/soul.. yayang dia.. lalala.. saye memang jiwang ye..

bluweekkkkk...

No comments: