Wednesday, January 17, 2007

Lunch anyone???

Saya sangat sangat sangat kelaparan hari ni... Tapi, En Suhaimi pulak sibuk sangat.. Dia kena gi TGM.. Dah tu nak makan ngan sape?? Emm, Rozalinda.Ghazale dah gi depan.. Kena pulangkan notebook semua laa.. :) Wafaa.Latiff memang laa kat depan.. Habis, camane tu?? Ingat nak gi depan lunch ngan derang, tapi... MALAS nak bangun.. berat bontot laa...

Hmm, saya akhirnya ke KFC.. memang hingga menjilat jari.. ;) Petang saya jumpe En Suhaimi, lepak ngan dia sampai kul 9.30pm.. tapi lepak di rumah je pun.. dia sakit perut.. cian dia... makan ape laa agaknye ye??

Rozalinda hari ni last day.. tapi, masih boleh jumpe seperti biasa.. sebab, tak jauh pun kan.. hehehe...

Saya asik tersenyum je hari ni, kenapa ye??? ;p

2 comments:

wafaa said...

aku tau apasal ko asyik nak menyengih aje.. uhuhuhu sama2 laj kita menjaga kebersihan alam sekitar, kurangkan pencemaran :)

aieesha said...

betul2..
10 markah untuk wafaa